AENC Audiovisual Nederland
AENC Audiovisual Nederland
Ohmweg 65 - 67
2952 BB Alblasserdam
0031 - (0)78 - 69 95 888 - contact@aenc.nl
Slimme oplossingen voor het moderne werken

 
 
Service & Support - Service & Support

Service & Support

Ook op het gebied van service en support kunt u vertrouwen op AENC Audiovisual. Als klant van AENC & Beamerplanet.nl kunt u standaard onbeperkt bellen, chatten en e-mailen met onze afdelingen voor een vraag, advies, opmerking, storing, defect, compliment of klacht. Omdat wij dat vanzelfsprekend en normaal vinden. En als u een servicecontract afsluit, krijgt u voor alle service en support, die binnen dit contract valt zelfs geen kosten doorberekend.

Bij AENC hebben we alle kennis in eigen huis en zijn onze specialisten altijd up-to-date rondom de laatste ontwikkelingen. Dat vinden we belangrijk. Zo zijn we niet afhankelijk van derden en bieden we u de beste ondersteuning.

Service & Support - Service Level Agreement (SLA)

Service Level Agreement (SLA)

Flexibele contracten voor een vast bedrag per maand

Wilt u geen omkijken hebben naar uw AV-infrastructuur en verzekerd zijn van snelle hulp als AV-apparatuur stuk gaat? Kies dan voor een AENC Care en/of Maintenance Pack en wij garanderen continuïteit van vergaderen & presenteren.

Een Care Pack garandeert dat u snel of zelfs supersnel weer de beschikking heeft over werkende apparatuur. Binnen de maximale oplostijd na melding zorgen wij ervoor dat u weer verder kunt met vergaderen & presenteren.

Een Maintenance Pack vermindert de kans op storingen en verlengt de levensduur van uw apparatuur. De uitvoering wordt geregeld door onze eigen mensen, u hoeft dus geen contact op te nemen met derde partijen. Dat allemaal voor een vooraf bekende en vaste all-in prijs.

Neem contact op via +31–(0)78–69 95 888, contact@aenc.nl of onderstaande chat als je interesse hebt in een Care en/of Maintenance Pack.

Download de SLA folder

  • Uitgebreid betaalgemak:
  • Ideal
  • Mister Cash
  • Cash